Sklep internetowy działający pod adresem sklep.shantala.pl jest prowadzony przez firmę Prosperia Marek Kotas, ul. Pawła Gdańca 10A/62, 80-336 Gdańsk. NIP: 585-100-03-04, REGON: 190407582.
Postanowienia ogólne - Sklep Shantala.pl, zwany w dalszej części SKLEPEM, prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet.
- Przez złożenie zamówienia należy rozumieć dodanie produktów z oferty SKLEPU do koszyka, a następnie wypełnienie formularza zamówienia, uzupełniając go o wymagane dane. Jeśli formularz zostanie wypełniony nieprawidłowo, zamówienie nie będzie realizowane.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
- Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje wiadomość e-mail ze SKLEPU z informacją o przyjęciu zamówienia, która zawiera rachunek (zestawienie zamówionych produktów, ceny produktów, łączną wartość zamówienia wraz z kosztami wysyłki) oraz informacje o wysyłce (dane klienta, adres dostawy, sposób dostawy).
- Przez złożenie zamówienia w SKLEPIE klient automatycznie wyraża zgodę na otrzymywanie korespondencji elektronicznej, związanej z realizacją tego zamówienia (informacja o przyjęciu zamówienia, informacja o odnotowaniu wpłaty, informacja o wysyłce zamówienia, prośba o recenzję zakupionych produktów lub ocenę jakości obsługi, przypomnienie o konieczności potwierdzenia lub opłacenia zamówienia). Dodatkowo SKLEP zastrzega sobie prawo skontaktowania się z klientem drogą mailową lub telefoniczną w przypadku niejasności lub problemów w trakcie realizacji zamówienia.
- SKLEP dokłada wszelkich starań, aby oferta towarów była jak najbardziej aktualna i zgodna z dostępnością towarów na magazynie i u dostawców SKLEPU. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem klient zostanie poinformowany o stanie zamówienia i może podjąć decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). Brak odpowiedzi klienta co do sposobu realizacji zamówienia skutkuje jego anulowaniem po 10 dniach od chwili przekazania w/w informacji.
- W przypadku opłacenia zamówienia, kiedy SKLEP nie jest w stanie zrealizować zamówienia w całości, SKLEP informuje klienta o tym fakcie w terminie 14 dni. Klient podejmuje decyzję o częściowej realizacji zamówienia lub rezygnacji z całości zamówienia, a SKLEP zwraca przedpłatę na wskazane przez klienta konto w terminie 7 dni.
- Płatności za zamówione produkty można dokonać przelewem na konto SKLEPU.
- Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się:
- po zaksięgowaniu wpłaty na koncie SKLEPU (odnotowywanie wpłat odbywa się 2 razy dziennie - o godz. 9 i 15). - Zamówienia wysyłane za granicę mogą być opłacone jedynie po uprzednim potwierdzeniu kosztu wysyłki drogą mailową.
- W przypadku braku opłaty zamówienia w ciągu 10 dni od jego złożenia, po próbie nawiązania kontaktu z klientem, zostanie ono anulowane.
- Przez czas realizacji zamówienia należy rozumieć czas, jaki jest potrzebny na sprowadzenie towaru (z magazynu SKLEPU lub od dostawcy) i przygotowanie go do wysyłki oraz czas potrzebny kurierowi, Poczcie Polskiej lub innym firmom obsługującym wysyłkę na dostarczenie zamówienia pod wskazany przez klienta adres.
- Do każdego zamówienia wystawiony jest paragon fiskalny. Faktura VAT wystawiana jest na życzenie klienta.
- Koszty dostawy zostaną uwzględnione w cenach produktów w zamówieniu, proporcjonalnie do ich wartości. Dostawa odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
- Klient może anulować złożone zamówienie do momentu otrzymania informacji o jego wysyłce.
- Wszystkie ceny podawanie na stronie internetowej SKLEPU są cenami brutto (zawierają podatek VAT), podawane są w złotych polskich i nie zawierają kosztów przesyłki. Cena podana przy każdym produkcie na stronie SKLEPU jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia. SKLEP zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie SKLEPU.
- SKLEP zastrzega sobie prawo do przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych. Do sprzedaży promocyjnej i wyprzedaży SKLEP przeznacza ograniczoną liczbę produktów, na które zamówienia są realizowane według kolejności wpływania zamówień, aż do wyczerpania zapasów produktów objętych tą formą sprzedaży.
- SKLEP dokłada wszelkich starań, aby opisy produktów oraz ich zdjęcia były zgodne ze stanem faktycznym. W przypadku wątpliwości prosimy przed złożeniem zamówienia o kontakt mailowy pod adresem: sklep@shantala.pl.
Zwroty i reklamacja- Klient ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie 14 dni. Koszt zwrotu towaru pokrywa klient. Klient może także zdecydować o zwrocie tylko części produktów z zamówienia przy zachowaniu powyższych terminów.
- Towar powinien być zwrócony w nienaruszonym stanie, nie może nosić śladów użytkowania, nie może być w jakikolwiek sposób zniszczony. Towar powinien być kompletny oraz zwracany w oryginalnym opakowaniu. Zwracany towar należy odesłać bezwzględnie wraz z otrzymanym paragonem lub fakturą i formularzem zwrotu. Pieniądze za zwracany towar oraz koszty wysyłki zostaną przelane na konto klienta w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrotu. Jednocześnie SKLEP nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. W przypadku zwrotu części produktów z zamówienia koszty wysyłki zostaną zwrócone proporcjonalnie do ich wartości.
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami art. 10 ust. 3 Ustawy z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumenta oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 Nr 22 poz. 271) prawo odstąpienia od umowy w terminie 10 dni nie dotyczy zwrotu następujących towarów:
* nagrania wideo, muzyczne, gry i programy komputerowe, zapisane na płytach DVD, CD, Blu-ray, jeśli usunięto z nich oryginalne opakowanie; * publikacje elektroniczne w postaci plików do pobrania (e-booki, audiobooki, nagrania mp3) z wyjątkiem sytuacji, kiedy plik nie został jeszcze pobrany przez klienta. - Zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 Nr 141 poz. 1176) SKLEP udziela rękojmi z tytułu niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową na okres 2 lat od chwili wydania towaru. W przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem 6 miesięcy od wydania towaru, domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania.
- SKLEP ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi w szczególności, jeśli: sprzedany produkt był dotknięty wadą, zmniejszającą jego wartość lub użyteczność ze względu na oznaczony w umowie cel albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia towaru; produkt nie ma właściwości, opisanych na stronie SKLEPU; produkt został wydany w stanie niezupełnym lub niekompletnym. Warunkiem skorzystania z reklamacji jest złożenie jej w formie pisemnej na stosowym formularzu kontaktowym dostępnym na stronie SKLEPU w terminie 2 miesięcy od daty wykrycia wady.
- Z tytułu rękojmi klientowi przysługują następujące uprawnienia: nieodpłatne usunięcie wady produktu, wymiana produktu na nowy, obniżenie ceny produktu, odstąpienie od umowy. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty zgłoszenia stosownego żądania. W/w roszczenia klienta przedawniają się z upływem roku od daty stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową.
- SKLEP nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, jeśli klient w chwili zawarcia umowy wiedział o tej niezgodności, lub powinien był wiedzieć.
Postanowienia końcowe- Informacje handlowe zamieszczone na stronie SKLEPU nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, są jedynie zaproszeniem do składania ofert.
- SKLEP zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883).
- We wszelkich kwestiach nieuregulowanych w regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz odpowiednich ustaw.
|